REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUGI: „DOSTAWA”

§ 1 WYKONAWCA USŁUG

  1. Podmiotem przyjmującym zamówienia oraz wykonującym usługi jest LIVRE sp. z o.o. z siedzibą we WROCŁAWIU - KRZYKI przy ulicy Kawalerzystów 17/12, 53-004 Wrocław wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000853125 legitymującym się numerem NIP PL8992883282 zwanym dalej: LIVRE SP. Z.O.O, Wykonawca, Dział Montaży mebli skrzyniowych LIVRE SP. Z.O.O.

§ 2 ODBIORCA USŁUGI - ZAMAWIAJĄCY

  1. Usługa kierowana jest do klientów wykazujących zamiar skorzystania z odpłatnej usługi dostawy produktów zakupionych w Salonach Sprzedaży Agata Meble S.A.

§ 3 PROCES SKŁADANIA ZAMÓWIENIA USŁUGI MONTAŻU

  1. Klient wypełnia formularz zamówienia usługi dostępny na stronie internetowej www.dostarczono.pl

  2. Do złożenia zamówienia niezbędne jest podanie danych:

    • wybór Salonu Agata Meble S.A.

    • numer dokumentu zamówienia w salonie Agata Meble ( Zamówienie Klienta 2020/ZO/XX/ XXXXXX)

    • wskazanie wagi towaru, który ma zostać dostarczony za pośrednictwem zamawianej usługi,

    • wybór terminu dostawy

    • wskazanie adresu, pod który przesyłka ma zostać dostarczona

    • nr telefonu

    • adres email

  3. Warunkiem realizacji usługi jest dokonanie płatności zgodnie z obowiązującym cennikiem dostaw dla danego Salonu Sprzedaży.

§ 4 PŁATNOŚCI

  1. Płatności można dokonać korzystając z następujących możliwości

    • płatność w Salonie Agata Meble (w przypadku płatności bezpośrednio w salonie Agata Meble LIVRE zastrzega sobie prawo do weryfikacji płatności , a w przypadku braku jej dokonania przez zamawiającego do kontaktu z zamawiającym w celu ustalenia innego sposobu rozliczenia).

    • płatność tradycyjnym przelewem bankowym na rachunek LIVRE sp. z o.o. (LIVRE sp. z o.o zastrzega sobie prawo do weryfikacji płatności w terminie do 72 godzin).

§ 5 REZYGNACJA Z USŁUGI - ZWROTY

  1. Zamawiający ma prawo zrezygnować z wykupionej usługi nie później niż 24 godziny przed jej realizacją. Po upływie tego czasu LIVRE zastrzega sobie prawo do naliczenia pełnej opłaty za usługę.

  2. W celu dokonania rezygnacji Zamawiający zobowiązany jest do kontaktu z infolinią LIVRE
    pod numerem: +48 731- 380-300. Infolinia pracuje w godzinach 10-20 w dni handlowe.

§ 6 ZMIANA TERMINU

  1. Zamawiający ma prawo bezkosztowo dokonać zmiany terminu realizacji usługi nie później niż 24 godziny przed jej realizacją. W celu zmiany terminu usługi Zamawiający zobowiązany jest do kontaktu z infolinią LIVRE pod numerem: +48 731-380-300. Infolinia pracuje w godzinach 10-20 w dni handlowe.

  2. LIVRE zastrzega sobie prawo do zmiany terminu realizacji usługi na każdym etapie co następuje poprzez kontakt telefoniczny z Zamawiającym.

§ 7 ZAKRES USŁUGI

  1. Usługa dostawy obejmuje:

    • pobranie w imieniu Zamawiającego towaru z magazynu sprzedawcy

    • dostarczenie pod wskazany przez Zamawiającego adres wyszczególnionych w zamówieniu usługi produktów

    • dostarczenie Zamawiającemu faktury zakupu dostarczanych produktów

    • wniesienie do wskazanego w zamówieniu usługi dostawy lokalu produktów będących przedmiotem dostawy

    • rozpakowanie i okazanie elementów takich jak: szkło, meble tapicerowane, meble z ekspozycji

    • drobny montaż elementów takich jak: meble tapicerowane (narożnik, sofa, kanapa), meble w bryłach - przykręcenie nóżek, uchwytów, gzymsów

    • wyniesienie opakowań do wskazanego przez Zamawiającego usługę śmietnika komunalnego.

  2. Zamawiający, podczas wykonywania usługi, ma prawo zrezygnować dostawy z poszczególnych jej składowych co poświadcza własnoręcznym podpisem na protokole dostawy.

§ 8 OBOWIĄZKI KURIERA

  1. Kurier dostarczający przesyłkę zobowiązany jest do dostawy w przewidzianej w zamówieniu dacie oraz przedziale czasowym.

  2. Kurier zobowiązany jest poprzedzić dostawę kontaktem telefonicznym do zamawiającego.

  3. Pozostałe obowiązki Kuriera określa § 7 ZAKRES USŁUGI niniejszego regulaminu.

§ 9 OBOWIĄZKI ZAMAWIAJĄCEGO

  1. Zamawiający zobowiązany jest do zabezpieczenia podłóg i wykładzin w miejscu dostawy.

  2. Zamawiający zobowiązany jest osobiście lub za pośrednictwem wyznaczonej przez siebie osoby odebrać w terminie i pod ustalonym adresem produkty będące przedmiotem usługi dostawy.

  3. Brak obecności i zarazem odbioru produktów przez Zamawiającego skutkuje zwróceniem ich przez LIVRE sp. z o.o do Salonu Agata Meble w którym dokonano zakupu. W takiej sytuacji Zamawiającemu nie przysługuje prawo do zwrotu opłaty za usługę dostawy. W wyniku tej sytuacji zlecenie przez Zamawiającego ponownej dostawy, tych samych produktów, wiąże się z koniecznością uiszczenia ponownej opłaty za usługę dostawy w równowartości 75% wartości cennikowej usługi.

  4. Zamawiający zobowiązany jest zapewnić w miejscu dostawy ciągi komunikacyjne umożliwiające wniesienie pod wskazany adres produktów będących przedmiotem usługi dostawy. LIVRE nie ponosi odpowiedzialności za niezgodności w tym obszarze. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za błędy w ocenie wielkości mebla skutkujące brakiem możliwości dostarczenia mebla w sposób standardowy, tj. dostępnymi ciągami komunikacyjnymi.

  5. Brak możliwości wykonania pełnej usługi musi zostać odnotowany na protokole dostawy i poświadczony podpisem Zamawiającego lub upoważnionej przez Zamawiającego osoby oraz pracownika LIVRE.

  6. Podczas realizacji usługi Zamawiający zobowiązany jest do wypełnienia i podpisania protokołu dostawy mebli.

  7. Brak możliwości wykonania pełnej usługi przewidzianej przez jej zakres nie z winy LIVRE nie upoważnia Zamawiającego do dochodzenia roszczeń wobec LIVRE i nie powoduje zmniejszenia opłaty za usługę dostawy.

§ 10 REKLAMACJE

  1. LIVRE udziela na wykonane prace rękojmi na okres 24 miesiące.

  2. Klient ma prawo złożyć reklamację na wykonane przez LIVRE usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

  3. Zgłoszenie reklamacji powinno nastąpić w formie pisemnej, telefonicznej lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail reklamacje@livree.eu

  4. Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać : dane Zamawiającego usługę, określone roszczenia, dane kontaktowe oraz numer zlecenia usługi dostawy. Zgłoszenia nie zawierające kluczowych w/w informacji traktowane będą jako niewiążące.

  5. LIVRE zastrzega sobie prawo do kontaktu telefonicznego na podany w zgłoszeniu reklamacyjnym numer w celu procesowania reklamacji.

  6. W sytuacji konieczności przeprowadzenia oględzin związanych z roszczeniami LIVRE zastrzega sobie prawo do wykonania ponownej wizyty w miejscu gdzie przeprowadzono usługę dostawy. Data wizyty pozostaje do ustalenia z Zamawiającym - podmiotem dla którego usługa była świadczona.

  7. Odpowiedź na reklamacje następuje w formie: telefonicznej pod wskazany w zgłoszeniu numer telefonu lub w formie pisemnej na wskazany w roszczeniu reklamacyjnym adres korespondencyjny lub pocztą elektroniczną na wyraźną prośbę składającego roszczenie oraz na wskazany w zgłoszeniu adres.

  8. Wykonawca dołoży wszelkiej staranności by proces reklamacyjny nie generował dla Klienta niedogodności i dodatkowych kosztów. Rozpatrywanie roszczeń odbywać będzie się na zasadach określonych przez Kodeks Cywilny.

  9. LIVRE oświadcza , że posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonych usług.

§ 11 PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH

  1. Administratorem danych osobowych jest LIVRE sp. z o.o. z siedzibą we WROCŁAWIU - KRZYKI przy ulicy Kawalerzystów 17/12, 53-004 Wrocław wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000853125 legitymującym się numerem NIP PL8992883282

  2. Dane osobowe pobierane w procesie zamówienia usługi montażu wykorzystywane będą tylko i wyłącznie w celu wykonania zleconej usługi i weryfikacji jej jakości. Weryfikacja jakości może nastąpić telefonicznie po wykonanej usłudze na co akceptując Regulamin Usług Klient wyraża zgodę. Udzielenie odpowiedzi na ankietę nie jest obowiązkowe.

  3. Zamawiający ma możliwość w każdej chwili dokonania zmian, zażądać zaprzestania i usunięcia przetwarzanych przez LIVRE danych osobowych.

  4. Informacji n/t przetwarzania i ochrony danych osobowych można uzyskać pod adresem biuro@livree.eu