REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUGI: „DOSTAWA”
§ 1 WYKONAWCA USŁUG
Podmiotem przyjmującym zamówienia oraz wykonującym usługi jest LIVRE sp. z o.o. z siedzibą we WROCŁAWIU - KRZYKI przy ulicy Kawalerzystów 17/12, 53-004 Wrocław wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000853125 legitymującym się numerem NIP PL8992883282 zwanym dalej: LIVRE SP. Z.O.O, Wykonawca, Dział Montaży mebli skrzyniowych LIVRE SP. Z.O.O.
§ 2 ODBIORCA USŁUGI - ZAMAWIAJĄCY
Usługa kierowana jest do klientów wykazujących zamiar skorzystania z odpłatnej usługi dostawy produktów zakupionych w Salonach Sprzedaży Agata Meble S.A.
§ 3 PROCES SKŁADANIA ZAMÓWIENIA USŁUGI MONTAŻU
Klient wypełnia formularz zamówienia usługi dostępny na stronie internetowej www.dostarczono.pl
Do złożenia zamówienia niezbędne jest podanie danych:
wybór Salonu Agata Meble S.A.
numer dokumentu zamówienia w salonie Agata Meble ( Zamówienie Klienta 2020/ZO/XX/ XXXXXX)
wskazanie wagi towaru, który ma zostać dostarczony za pośrednictwem zamawianej usługi,
wybór terminu dostawy
wskazanie adresu, pod który przesyłka ma zostać dostarczona
nr telefonu
adres email
Warunkiem realizacji usługi jest dokonanie płatności zgodnie z obowiązującym cennikiem dostaw dla danego Salonu Sprzedaży.
§ 4 PŁATNOŚCI
Płatności można dokonać korzystając z następujących możliwości
płatność w Salonie Agata Meble (w przypadku płatności bezpośrednio w salonie Agata Meble LIVRE zastrzega sobie prawo do weryfikacji płatności , a w przypadku braku jej dokonania przez zamawiającego do kontaktu z zamawiającym w celu ustalenia innego sposobu rozliczenia).
płatność tradycyjnym przelewem bankowym na rachunek LIVRE sp. z o.o. (LIVRE sp. z o.o zastrzega sobie prawo do weryfikacji płatności w terminie do 72 godzin).
§ 5 REZYGNACJA Z USŁUGI - ZWROTY
Zamawiający ma prawo zrezygnować z wykupionej usługi nie później niż 24 godziny przed jej realizacją. Po upływie tego czasu LIVRE zastrzega sobie prawo do naliczenia pełnej opłaty za usługę.
W celu dokonania rezygnacji Zamawiający zobowiązany jest do kontaktu z infolinią LIVRE
pod numerem: +48 731- 380-300. Infolinia pracuje w godzinach 10-20 w dni handlowe.
§ 6 ZMIANA TERMINU
Zamawiający ma prawo bezkosztowo dokonać zmiany terminu realizacji usługi nie później niż 24 godziny przed jej realizacją. W celu zmiany terminu usługi Zamawiający zobowiązany jest do kontaktu z infolinią LIVRE pod numerem: +48 731-380-300. Infolinia pracuje w godzinach 10-20 w dni handlowe.
LIVRE zastrzega sobie prawo do zmiany terminu realizacji usługi na każdym etapie co następuje poprzez kontakt telefoniczny z Zamawiającym.
§ 7 ZAKRES USŁUGI
Usługa dostawy obejmuje:
pobranie w imieniu Zamawiającego towaru z magazynu sprzedawcy
dostarczenie pod wskazany przez Zamawiającego adres wyszczególnionych w zamówieniu usługi produktów
dostarczenie Zamawiającemu faktury zakupu dostarczanych produktów
wniesienie do wskazanego w zamówieniu usługi dostawy lokalu produktów będących przedmiotem dostawy
rozpakowanie i okazanie elementów takich jak: szkło, meble tapicerowane, meble z ekspozycji
drobny montaż elementów takich jak: meble tapicerowane (narożnik, sofa, kanapa), meble w bryłach - przykręcenie nóżek, uchwytów, gzymsów
wyniesienie opakowań do wskazanego przez Zamawiającego usługę śmietnika komunalnego.
Zamawiający, podczas wykonywania usługi, ma prawo zrezygnować dostawy z poszczególnych jej składowych co poświadcza własnoręcznym podpisem na protokole dostawy.
§ 8 OBOWIĄZKI KURIERA
Kurier dostarczający przesyłkę zobowiązany jest do dostawy w przewidzianej w zamówieniu dacie oraz przedziale czasowym.
Kurier zobowiązany jest poprzedzić dostawę kontaktem telefonicznym do zamawiającego.
Pozostałe obowiązki Kuriera określa § 7 ZAKRES USŁUGI niniejszego regulaminu.
§ 9 OBOWIĄZKI ZAMAWIAJĄCEGO
Zamawiający zobowiązany jest do zabezpieczenia podłóg i wykładzin w miejscu dostawy.
Zamawiający zobowiązany jest osobiście lub za pośrednictwem wyznaczonej przez siebie osoby odebrać w terminie i pod ustalonym adresem produkty będące przedmiotem usługi dostawy.
Brak obecności i zarazem odbioru produktów przez Zamawiającego skutkuje zwróceniem ich przez LIVRE sp. z o.o do Salonu Agata Meble w którym dokonano zakupu. W takiej sytuacji Zamawiającemu nie przysługuje prawo do zwrotu opłaty za usługę dostawy. W wyniku tej sytuacji zlecenie przez Zamawiającego ponownej dostawy, tych samych produktów, wiąże się z koniecznością uiszczenia ponownej opłaty za usługę dostawy w równowartości 75% wartości cennikowej usługi.
Zamawiający zobowiązany jest zapewnić w miejscu dostawy ciągi komunikacyjne umożliwiające wniesienie pod wskazany adres produktów będących przedmiotem usługi dostawy. LIVRE nie ponosi odpowiedzialności za niezgodności w tym obszarze. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za błędy w ocenie wielkości mebla skutkujące brakiem możliwości dostarczenia mebla w sposób standardowy, tj. dostępnymi ciągami komunikacyjnymi.
Brak możliwości wykonania pełnej usługi musi zostać odnotowany na protokole dostawy i poświadczony podpisem Zamawiającego lub upoważnionej przez Zamawiającego osoby oraz pracownika LIVRE.
Podczas realizacji usługi Zamawiający zobowiązany jest do wypełnienia i podpisania protokołu dostawy mebli.
Brak możliwości wykonania pełnej usługi przewidzianej przez jej zakres nie z winy LIVRE nie upoważnia Zamawiającego do dochodzenia roszczeń wobec LIVRE i nie powoduje zmniejszenia opłaty za usługę dostawy.
§ 10 REKLAMACJE
LIVRE udziela na wykonane prace rękojmi na okres 24 miesiące.
Klient ma prawo złożyć reklamację na wykonane przez LIVRE usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Zgłoszenie reklamacji powinno nastąpić w formie pisemnej, telefonicznej lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail reklamacje@livree.eu
Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać : dane Zamawiającego usługę, określone roszczenia, dane kontaktowe oraz numer zlecenia usługi dostawy. Zgłoszenia nie zawierające kluczowych w/w informacji traktowane będą jako niewiążące.
LIVRE zastrzega sobie prawo do kontaktu telefonicznego na podany w zgłoszeniu reklamacyjnym numer w celu procesowania reklamacji.
W sytuacji konieczności przeprowadzenia oględzin związanych z roszczeniami LIVRE zastrzega sobie prawo do wykonania ponownej wizyty w miejscu gdzie przeprowadzono usługę dostawy. Data wizyty pozostaje do ustalenia z Zamawiającym - podmiotem dla którego usługa była świadczona.
Odpowiedź na reklamacje następuje w formie: telefonicznej pod wskazany w zgłoszeniu numer telefonu lub w formie pisemnej na wskazany w roszczeniu reklamacyjnym adres korespondencyjny lub pocztą elektroniczną na wyraźną prośbę składającego roszczenie oraz na wskazany w zgłoszeniu adres.
Wykonawca dołoży wszelkiej staranności by proces reklamacyjny nie generował dla Klienta niedogodności i dodatkowych kosztów. Rozpatrywanie roszczeń odbywać będzie się na zasadach określonych przez Kodeks Cywilny.
LIVRE oświadcza , że posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonych usług.
§ 11 PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem danych osobowych jest LIVRE sp. z o.o. z siedzibą we WROCŁAWIU - KRZYKI przy ulicy Kawalerzystów 17/12, 53-004 Wrocław wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000853125 legitymującym się numerem NIP PL8992883282
Dane osobowe pobierane w procesie zamówienia usługi montażu wykorzystywane będą tylko i wyłącznie w celu wykonania zleconej usługi i weryfikacji jej jakości. Weryfikacja jakości może nastąpić telefonicznie po wykonanej usłudze na co akceptując Regulamin Usług Klient wyraża zgodę. Udzielenie odpowiedzi na ankietę nie jest obowiązkowe.
Zamawiający ma możliwość w każdej chwili dokonania zmian, zażądać zaprzestania i usunięcia przetwarzanych przez LIVRE danych osobowych.
Informacji n/t przetwarzania i ochrony danych osobowych można uzyskać pod adresem biuro@livree.eu
Livre
Szybka dostawa mebli z wybranego salonu Agata Meble.
LIVRE SP. Z.O.O
53-004 Wrocław
ul. Kawalerzystów 17/12
NIP 8992883282
REGON 386683050
KRS 0000853125
© 2024. All rights reserved Livre Sp. Z.o.o
Okazanie elementów szklanych